hometown!
wehee! suke gile balek kmpong first dapat mkn byk-2 n puas-2 sec x de org gggu aq! third dapat jumpe nanny n mok su aq hee~ nany ? cam geli kan so tuko lah nenek hehehe!okay da! saye balek kmpong jer gemok hee~ mmg lumrah idop saye yer..kay smpi je uma nenek tido sbb mase tu around kol 10.00 hee! n then ade sepupu saye ni bole tego plak kat bilek saye ad kak limah!OMG kak limah? bkn ke kak limah tu muke die seram so? n then saye x berani tido bilek saye teros tido bilek nenek saye~sejuk wei hahahahaha n then saye ngigau tuuttttt tak ley gi tahu rasie nenek saye ketawe je bile dgr saye ckp tuh=='n then bla bla bla cam biase n then mase nk balek! kitaorg sempat tgk cite hantu hahahhaha cite die sungguh BODO== mase tgh tgk tu cam nk baleng jer remote kat tv tu naseb ad zack (dlm cite tu) klu x mmg da lame da remote smpi ke tv hehehehe!n then makan durian..ayooo perot naek sebu meyh!n then balek rumah so kat sane 3 ari jep! bosan bosan bosan da la tatatatatata
khas dari
cek poci^^