arghhh saye asyik mkn jer..saye dh gemok:( sedey perot ni makin lme mkn memboyot plak bhahaha...x nk aq jadi mcm pocong buncit yg diorang ckp tu bhahahah..berat saye same berat nan lelaki dewasa(normal fit) teka lah bape klu dpt tu haa tu lah berat saye..tapi alhamdulilah saye dlm berat sehat:)bersyukur! saye naseb baek ad bdn an hehehehe...lps ni nk kurus lah kasik turun 5 kg jer hehehehe saye rase dh canteq..x suke lah kurus sgt..nmpk mcm lidi jerr...hehehehe kene tiup angin melayang teros wee~jgn marah org lidi :P