alhamdulilah success jugak drama kiteorg...walaupon ade yg x afal hahahaha...best giler bapak tadi....kite dh wat yg terbaek dah hahahaha....eeesshhh x trkate lah best die tu...ermmmm rugi x tgk cam brlkon teater ... aq rase kitaorg yg plg best hahaha puji ea...hahahaha actually ni sume sblom brlakon hahaha ye lha nervous an...so kene manyak amik gambar supaye ilang nervous tu hahaha..aq ni asyik hahahaha jeh...bosan an?? x per enjoy this pic